фото нововведения в поставке электричества

Вимоги до постачальників електрики

Національна комісія України, яка займається регулюванням всіх важливих питань в сфері енергетики, внесла корективи в правила надання послуг споживачам. Відповідальність компаній-постачальників за неякісне виконання своєї роботи значно підвищиться.

У чому суть нововведень?

Національна комісія прийняла рішення про посилення вимог до всіх постачальників електроенергії з середини серпня поточного року. Нововведення передбачають наступне:

  •  постачальники електроенергії зобов’язані компенсувати незручності споживачам з трифазною системою приєднання до мережі в разі, якщо більше доби одна з фаз була відсутня;
  •  з січня 2022 року тривалість аварійної перерви скоротиться до максимальних 22 годин (раніше було 24 години);
  •  розміри грошових компенсацій за більш тривалі аварійні перерви також істотно виростуть;
  •  тривалість планових перерв у постачанні електроенергії буде також скорочена.

Якщо раніше можна було відключати електрику до 24 годин, то зараз цей період не повинен триває більше 12 годин на літній час і 6 годин взимку.

Прийняте Національною комісією нову постанову, дозволить організувати роботу постачальників електроенергії найкращим чином. Якість послуг істотно підвищиться, в тому числі за рахунок скорочення перерв в процесі постачання.

Нацкомісія також нагадала, що з липня поточного року споживач має право отримати грошову компенсацію за перевищення кількості перерв. Побутові споживачі отримають в такому випадку 200 грн, а не побутові 600 грн. За кожну наступну перерву, яка відбувається вже понад правил розроблених комісією, плюсуется 50 грн.

Якщо говорити про стандарти, то за один календарний рік допустимо здійснювати 6-8 аварійних перерв в енергопостачанні і не більше 11 перерв планового характеру. Все, що перевищує ці цифри, постачальник повинен оплачувати.

Leave a Reply

Ваш email не буде опублікований.

*