фото оплата электроэнергии по счету

Оплачувати за електрику тепер необхідно за новими правилами

У повідомленні УНН, йдеться, що тепер споживач повинен оплатити рахунок за електроенергію не пізніше 20-го числа кожного місяця. Винятком є ​​випадки, якщо між постачальником електроенергії та її споживачем укладено відповідний договір і в ньому прописані інші терміни.

Нові правила

Щомісячна оплата показників лічильників електроенергії тепер повинна здійснюватися усіма побутовими споживачами до 20 числа місяця, наступного за місяцем поставки. Отримавши рахунок за електроенергію, тепер його необхідно сплатити протягом 10 робочих днів. У разі, якщо споживач не здійснив оплату, його можуть відключити від електромережі. Постачальник зобов’язаний попередити боржника про відключення за 10 робочих днів до призначеної дати. Непобутових споживачів тепер повинні попереджати про відключення за п’ять робочих днів, раніше цей термін становив три робочих дня.

У разі укладення договору між постачальником і споживачем на адресну поставку електроенергії до відключення від електромережі справа може і не дійти. Компанії, що забезпечують підприємства електроенергією, застосовують цей метод повернення боргів лише в крайньому випадку. Як правило, ведеться напружена робота по врегулюванню конфлікту інтересів. Буває, що продавець електроенергії і після відключення підприємства-боржника залишається в збитку. Це і зрозуміло – непрацюючому об’єкту ще складніше знайти гроші на виплату боргів.

Для всіх категорій споживачів існують єдині правила повернення в робочий режим. Для того, щоб відновили подачу електрики потрібно виконати дві умови:

  1. Необхідно погасити існуючий борг.
  2. Оплатити витрати служби електромереж на повторне підключення.

Новими правилами повинні слідувати як компанії, що виконують поставку електроенергії, так і їх клієнти.

Leave a Reply

Ваш email не буде опублікований.

*